نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی شبکه ای ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

بیو الکتریک آموزش آناتومی انسان درمان لوسمی متخصصان جریان برق خاص کلاس آموزش نسخه الکترونیک در نقد معایب لیزردرمانی سیستم ایمنی بدن آشنایی با انتی بیوتیک های QC تعویض باتری مانیتورینگ علائم حیاتی CERITEKON دانلود PDF life کروموزوم مزیت استفاده از نبولایزر روز درخت کاری فیبریلاسیون بطنی متالوژی پراب آلتراسونیک ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺷﻬﺮي فروش یوک سوخت ترکیاب مغناطیسی آشنایی با المان های الکترونیکی در تهران برای آخرین بار فناوری سبز هموگلوبین کلاس ایمنی و بهداشت صنعتی (HSE) در بندرعباس تفسیر اسپیرومتری نارسایی تعمیر اتوآنالایزر روش غیر تهاجمی بدست آوردن فشار خون کنکور دوره های آموزشی مهندسی پزشکی دوره گیاهان دارویی در اصفهان یونیت گوش بندگان غصه کلاس تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در گرگان الکترو شوک AED بهینه سازی مصرف آلاینده حقوق دستیار دندانپزشک در کرمان تشخیص بیماری های قلبی گواهینامه (hse) آشنایی با تعمیر ساکشن آیین نامه تجهیزات و ملزومات پزشکی گل_گیاه آشنایی با الکترونیک مقدماتی در تهران علوم زیستی تبریز آموزش الکترونیک پایه دلايل وجودي آب‌انبار ايمپلنت آموزش ایزو دستگاه گرایش بیومواد در رشته مهندسی پزشکی

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی شبکه ای

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس