نام کاربری یا پست الکترونیکی
رمز عبور

بازاریابی ttedit کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

بازاریابی

سال‌های سال است که اغلب مردم بازاریابی را به چشم شغلی ناخوشایند می‌بینند. حرفه‌ای که با کمپین‌های «تلقین مثبت» و پر کردن اینباکس ایمیل‌های مردم عجین شده است.بازاریابی علم عجیبی نیست. بااین‌حال چیزی در مورد آن وجود دارد که باعث می‌شود حتی انسان‌های باهوش را سردرگم کند. اگر از نزدیک نگاه کنیم، می‌بینیم که بازاریابی، انسان‌های تحصیل‌کرده و با اعتمادبه‌نفس را هم مرعوب می‌کند. باوجوداینکه استراتژی‌های بازاریابی هرسال میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها هزینه دارند، ولی حتی متصدیان شرکت می‌ترسند که اقرار کنند از ماهیت بازاریابی و روش کار آن، چیزی نمی‌دانند. سه دلیل اصلی وجود دارد که بازاریابی را برای مردم و حتی مدیران رده‌بالا، کمی عجیب، ناخوشایند و وحشت‌آور می‌کند:اغلب مدیرانی که تیم‌های بازاریابی را استخدام می‌کنند، خودشان در زمینه‌ی دیگری متخصص هستند. مثلاً شما متخصص یک شرکت کترینگ قدیمی هستید یا یک شرکت سخت‌افزاری. درهرصورت تخصص شما در حوزه‌ی دیگری است. به‌این‌ترتیب هرگاه به روند بازاریابی نگاه کنید، احساس حیرت می‌کنید و برای اینکه ظاهر را نگه‌دارید، وانمود می‌کنید که مسائل بازاریابی را کاملاً فهمیده‌اید.شما نمی‌خواهید اعتراف کنید چیزی را نمی‌دانید که احساس می‌کنید «باید بدانید». با خودتان می‌گویید «من باهوش و تحصیل‌کرده هستم و باید وقتی اعضای تیم بازاریابی با هم حرف می‌زنند، حرف‌های آن‌ها را متوجه شوم. ولی واقعیت این است که من حتی یک کلمه از صحبت‌های آن‌ها را نمی‌فهمم.»هیچ دلیلی و بایدی وجود ندارد که روندهای بازاریابی را متوجه شوید. شما در زمینه‌ی دیگری متخصص هستید.نکته: با پذیرفتن اینکه شما کارشناس رشته‌ی خود هستید، می‌توانید یادگیری مبانی و اصول اولیه‌ی بازاریابی را به‌سادگی شروع کنید.اکثر بازاریابان نمی‌دانند بازاریابی به‌عنوان یک سیستم کل چطور کار می‌کند. آن‌ها فقط بخش‌هایی از این سیستم را مدیریت می‌کنند؛ مثل بخش سئو، برند سازی یا روابط عمومی.این شغل بازاریاب است که شما را متقاعد کند بخشی از آن سیستم طلایی است که جریان دائمی مشتریان را به سمت محصولات شما تضمین می‌کند. آن‌ها شما را با کلمات تخصصی و گاهی عجیب، آشفته می‌کنند تا باور کنید که آن‌ها افراد مناسب برای سیستم شما هستند. بازاریاب‌ها (البته به‌احتمال‌ زیاد) تعاملی از پیش طراحی‌شده را با شما شروع می‌کنند که طی آن، شما احساس می‌کنید تاکتیک‌های فروش بیش‌ازحد پیچیده و تخصصی اهستند و هر چه در این کار موفق‌تر باشند، شما پول بیشتری به آن‌ها پرداخت می‌کنید تا راه‌حلی برای فروش شما بیابند. اگر شما پس از پایان جلسه‌ی خود با بازاریاب‌ها، حس می‌کنید بیش از اینکه متقاعد شده باشید، گیج و سردرگم شده‌اید، به دلیل همین پروسه‌ی طراحی‌شده است.

دپارتمان های علمی

درباره کنسرسیوم

پنل آموزشی

آمار سایت

تعداد اعضای آنلاین : 0

تعداد کل اعضای کنسرسیوم : 1725

برای مشاهده اعضای آنلاین کلیک کنید

مراکز خدماتی و رفاهی طرف قرارداد

marakez

دستیارداروساز اصول نگهداری و کالیبراسیون دستگاه انژیوگرافی نسخه خوانی سیستم کنترل مرکزی عیب یابی پروب‌های اولتراسوند پزشک متخصص ناباروری ندول های بدخیم و خوش خیم اداره-پست فروشگاه تجهیزات پزشکی ایران اسپیرومتری آموزش پانسمان دانلود سوالات نیمسال دوم95-96 چگونه اختر شناس شویم؟ آلودگی ردیاب دوره نسخه خوانی عمل صالح معرفی نحوه ی عملکرد و ایمنی تجهیزات پزشکی چه نکاتی هنگام کار با اتوکلاو باید رعایت شود ممیزی داخلی تست چدن تعمیر شیکر دوره های بهیاری آشنایی با المان های الکترونیکی در تبریز اموزش دستیار دندانپزشکی در اصفهان نگهداری از پروتز چشمی زاویه بحرابی اول کلابینگ دروغ آموزش گیاهان دارویی و طب سنتی در زنجان ASNT ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻬﺎي اﻗﺘﺼﺎدي ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺜﺎﺑﻪ ﻳﻚ ﻓﺮﺻﺖ لامپ UV واقعهٔ ۱۷ شهریور ۱۳۵۷،جمعهٔ سیاه،کشتار ۱۷ شهریور،وقوع انقلاب ،انقلابی بنیادی ،ضد انقلاب نظامی،قیام خونین،تظاهرات مخالفین و انقلابیون ،آغاز پایان کار رژیم شاهنشاهی ایران توزيع خون کودکان MMSB باياس کردن سنسور گرم خانه آموزشگاه کاریکاتور در تبریز تقویم آموزشی دستگاه کرایوتراپی مهندسی فناوری اطلاعات (IT) اشنایی با آیین نامه تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی اصول نگهداری مانیتور پزشکی پانسمانی که زخم را تا سه روز تازه نگه می‌دارد الکترومانیتیکی بافت کلیه Construction oxygen compressor ای سی جی bionet بریدگی کناری جوش برنامه ریزی 8 مرداد شرکت بازرسی آموزشگاه تعمیر تجهیزات پزشکی زمین سوند نازال اکسیژن فشار سنج های عقربه ای پرده فسفوری ایزو در تهران آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در تبریز

logo کنسرسیوم دانشگاهیان و متخصصان ایران - بازاریابی

حامیان کنسرسیوم ایرکاس

  • IRSME
  • RKA
  • ACS
  • IUE
  • RFTC
  • BQC
  • DNW
  • ICS
  • TUV-EMB
  • QAL
  • Ino
  • Allaiance
  • Tckit

تبلیغات در ایرکاس

دسترسی به ژورنال مقالات

az3

تصاویر اینستاگرام ایرکاس